Zamówienia telefoniczne - 17 2275 777 (Pn-Pt 8:00 - 16:00) Wysyłka już od 14,90 zł
Kategorie prezentów

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Czy aby złożyć zamówienie w sklepie muszę się rejestrować ?
Nie, zamówienia mogą Państwo składać bez wcześniejszej rejestracji.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i złożyć zamówienia u konsultanta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.

Po godzinie 18:00 swoje zamówienie mogą również Państwo złożyć na automatycznej sekretarce. (Prosimy pamiętać, że złożenie zamówienia przez telefon nie oznacza automatycznej rezerwacji - dostępność produktów musi zostać potwierdzona przez konsultanta. Jest to istotne, zwłaszcza gdy chodzi o produkty, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem).
Jeżeli jednak chcesz zamówić produkt z grawerem, zalecamy składanie zamówienia przez nasz sklep internetowy, tam masz możliwość zaprojektowania swojego tekstu, wyboru czcionki i zobaczenia jak będzie wyglądał produkt z Twoim grawerem.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
W każdej chwili można sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie.
Jeżeli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego kliknij w link, który otrzymałeś w wiadomości e-mailowej potwierdzającej Twoje zamówienie.
Jeżeli zamówienie złożyłeś telefonicznie – zadzwoń, konsultant poinformuje Cię o statusie Twojego zamówienia.

Co oznacza status zamówienia?
Status oznacza na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie ;
nowe - zamówienie zostało poprawnie złożone,
oczekujące na wpłatę - zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty,
do wysłania - zamówienie w realizacji ; wykonywana jest personalizacja ( grawer, haft, tłoczenie), towar jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki,
wysłane -  towar został wysłany.

 

Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i poinformować konsultanta, które zamówienia chcesz połączyć. ( dotyczy to zamówień, które jeszcze nie zostały wysłane). Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.

W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Jeśli chcecie anulować zamówienie lub jego część- wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i poinformować o tym konsultanta. ( dotyczy to zamówień, które jeszcze nie zostały wysłane). Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.

Loading...
Ładowanie ...