SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Czy aby złożyć zamówienie w sklepie muszę się rejestrować ?
Nie, zamówienia mogą Państwo składać bez wcześniejszej rejestracji.
Na co należy zwrócić uwagę podczas składania zamówienia?
Jeżeli zamawiasz produkt z grawerem prosimy o przywiązanie szczególnej staranności do projektu swojego graweru. NIE ma możliwości poprawy graweru, który został już wykonany na zamawianym produkcie. Jeżeli mamy wygrawerować nazwisko, datę, itp. - sprawdź dokładnie każdą literę i cyfrę. Jeżeli błąd zauważysz dopiero w potwierdzeniu zamówienia zadzwoń do nas – przed wykonaniem graweru możemy dokonać każdej korekty.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i złożyć zamówienia u konsultanta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Po godzinie 18:00 swoje zamówienie mogą również Państwo złożyć na automatycznej sekretarce. (Prosimy pamiętać, że złożenie zamówienia przez telefon nie oznacza automatycznej rezerwacji - dostępność produktów musi zostać potwierdzona przez konsultanta. Jest to istotne, zwłaszcza gdy chodzi o produkty, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem). Jeżeli jednak chcesz zamówić produkt z grawerem, zalecamy składanie zamówienia przez nasz sklep internetowy, tam masz możliwość zaprojektowania swojego tekstu, wyboru czcionki i zobaczenia jak będzie wyglądał produkt z Twoim grawerem.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
W każdej chwili można sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie.
Jeżeli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego kliknij w link, który otrzymałeś w wiadomości e-mailowej potwierdzającej Twoje zamówienie.
Jeżeli zamówienie złożyłeś telefonicznie – zadzwoń, konsultant poinformuje Cię o statusie Twojego zamówienia.
Co oznacza status zamówienia?
Status oznacza na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie ;
nowe - zamówienie zostało poprawnie złożone,
oczekujące na wpłatę - zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty,
do wysłania - zamówienie w realizacji ; wykonywana jest personalizacja ( grawer, haft, tłoczenie), towar jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki,
wysłane - towar został wysłany.
Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i poinformować konsultanta, które zamówienia chcesz połączyć. ( dotyczy to zamówień, które jeszcze nie zostały wysłane). Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.
W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Jeśli chcecie anulować zamówienie lub jego część- wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i poinformować o tym konsultanta. ( dotyczy to zamówień, które jeszcze nie zostały wysłane). Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.
Jakie rodzaje płatności akceptujemy?
Akceptujemy następujące formy płatności: tradycyjnym przelewem, przekazem pocztowym, kartą kredytową, transferem lub przelewem internetowym przez system PayU lub gotówką przy odbiorze.
Czy zamawiając produkt mogę wybrać opcję płatności „za pobraniem”?
Oczywiście.
Czy płatność i inne przeprowadzone przeze mnie transakcje są bezpieczne?
Oczywiście - przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa przeprowadzanych operacji i transakcji. Dane wprowadzane podczas rejestracji wykorzystywane są jedynie i wyłącznie w celu realizacji zamówień. Zgodnie z przepisami o „Ochronie danych osobowych” wszystkie dane osobowe są traktowane jako poufne. Transakcje płatnicze online dokonywane są przy zastosowaniu najnowocześniejszej techniki zabezpieczeń - Secure Socket Layer (SSL).
Czy mogę dokonać płatności w innej walucie ?
Tak. Dla wpłat dokonywanych w walucie innej niż złoty polski należy doliczyć taką wartość, która pokryje koszty bankowe związane z opłatami od transferu.W tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny lub przez e-mail z działem obsługi klienta.
Wpłaty za zamówienia zagraniczne należy dokonywać na poniższe konto:
Dane do przelewu - nr Konta: PEKAO
SWIFT CODE: PKOPPLPW
PL 47 1240 2627 1111 0010 5099 6167
Dane firmy:
F.H.U Kami
36-100 Kolbuszowa
ul.Jana Pawła II 15
OBRAZY NA PŁÓTNIE
W jaki sposób wykonujemy foto-obraz?
Zdjęcie drukujemy na doskonałej jakości płótnie CANVAS o strukturze odzwierciedlającej płótno malarskie. Drukujemy za pomocą profesjonalnego plotera, przy wykorzystaniu oryginalnych tuszów, dzięki czemu uzyskujemy długą trwałość druku oraz perfekcyjne odwzorowanie barw. Płótno naciągamy na blejtram wykonany z wysokiej jakości drewna.
Jakie zdjęcie spełnia wymagania do druku?
Im wyższa jakość Twojego zdjęcia tym lepszy efekt na wydruku. Poniżej przedstawiamy sugerowane parametry zdjęcia, które przedstawiają minimalną rozdzielczość do uzyskania dobrego efektu:
ROZMIAR OBRAZU | MINIMALNA ROZDZIELCZOŚĆ |
40cm x 30cm | 1200px x 900px |
40cm x 40cm | 1200px x 1200px |
50cm x 50cm | 1500px x 1500px |
60cm x 40cm | 1800px x 1200px |
60cm x 60cm | 1800px x 1800px |
70cm x 50cm | 2100px x 1500px |
90cm x 60cm | 2700px x 1800px |
100cm x 70cm | 3000px x 2100px |
Czy w przypadku obrazu z efektem mogę zobaczyć jego projekt przed wydrukiem?
Oczywiście. Po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie projekt przygotowany przez naszych grafików i zrealizujemy go dopiero po Twojej akceptacji.
PRODUKTY Z GRAWEREM
Jak zaprojektować grawer na prezencie?
W każdym produkcie z grawerem udostępnionym na naszej stronie, znajduje się edytor, za pomocą którego wprowadzisz swój tekst oraz wybierzesz rodzaj czcionki.
Czy grawer wykonywany jest na produkcie?
W zależności od produktu, grawer może zostać wykonany bezpośrednio na produkcie lub na tabliczce przymocowanej do produktu lub do eleganckiego opakowania, w którym umieszczony jest produkt.
Czy grawer nie zetrze się po jakimś czasie?
Grawer wykonujemy rylcem diamentowym lub laserem - jest niezwykle trwały. Na wykonany grawer UDZIELAMY WIECZYSTEJ, PISEMNEJ GWARANCJI, która dołączana jest do każdego produktu.
Czy tekst graweru może być dłuższy niż optymalny?
Sugerowalibyśmy pozostać przy ilości tekstu jaka jest zaznaczona w edytorze, ponieważ ilość znaków dopasowana jest indywidualnie do każdego produktu (zależy to od powierzchni, na której umieszczony zostanie grawer), większa ilość znaków spowoduje zmniejszenie wielkości czcionki, co może sprawić że nie będzie ona czytelna. Jeśli jednak chcą Państwo umieścić dłuższy tekst niż przewidywany dla danego produktu, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} - sprawdzimy, czy istnieje możliwość zwiększenia ilości znaków na wybranym produkcie.
CZAS REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Czy każdy produkt dostępny jest w magazynie?
Tak, każdy z produktów prezentowanych w sklepie internetowym jest dostępny natychmiast.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy do 72 godzin (dotyczy dni roboczych, pracujemy od poniedziałku do piątku), jednak w praktyce ( 90% przypadków) trwa to nie dłużej niż 24 godziny. W przypadku wyboru "przedpłaty" realizacja zamówienia następuje od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówiony produkt. W przypadku wyboru "pobrania" realizacja zamówienia następuje od momentu poprawnego złożenia zamówienia ( podane są pełne dane teleadresowe, tekst graweru wpisany zgodnie z wytycznymi dla danego produktu). Zrealizowane zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku o godz 15-tej. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który jest uzależniony od wybranej formy wysyłki. W okresie przedświątecznym czas realizacji może się wydłużyć do 4 dni.
Czy istnieje możliwość dostarczenia prezentu "na jutro"?
Oczywiście – zrealizowaliśmy już wiele takich zamówień. Jeżeli zależy Ci na szybszej realizacji i wysyłce zamówionych produktów, skontaktuj się z naszym konsultantem {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} – zrobimy wszystko, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie na czas.
Czy istnieje możliwość dostarczenia prezentu na sobotę?
Usługa ta dotyczy wybranych miast i jest dodatkowo płatna. W celu skorzystania z tej opcji prosimy o kontakt z konsultantem {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm}.
DOSTAWA / WYSYŁKA TOWARÓW
W jaki sposób wysyłany jest towar do klienta?
Towar wysyłamy wybranym przez klienta przewoźnikiem na podany przez niego w formularzu zamówienia adres. Może to być ; kurier DHL lub Poczta Polska (kurier 48 lub kurier 24).
Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?
Kurier DHL jest najszybszą formą wysyłki - czas dostarczenia to 1 dzień ( 99% przesyłek) do 2 dni. Wysyłka Pocztą Polską – czas dostarczenia zwykle wynosi 1-2 dni roboczych. W okresie przedświątecznym czas dostawy może się wydłużyć o 100%.
Czy mogę odebrać Prezent osobiście?
Tak, oczywiście - zapraszamy do naszego biura pn-pt 8-16 lub do salonu firmowego pn-pt 10-16
znajdującego się pod adresem;
ul. Jana Pawła II 15
36-100 Kolbuszowa
woj. podkarpackie
tel {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm}
Czy zostanę poinformowany o nadaniu przesyłki?
Jeżeli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego otrzymasz informację o wysłaniu towaru na Twój adres e-mail.
Jeżeli zamówienie złożyłeś telefonicznie, w trakcie rozmowy zostałeś poinformowany o planowanym terminie wysyłki zamawianego towaru.
Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?
Koszt dostarczenia przesyłki zależy od rodzaju wysyłki i formy płatności ;
Odbiór osobisty - 0 złotych
Koszty dostawy:
Pocztą Polską- Kurier 48
- pobranie - Kurier 48 (dostawa w ciągu 48 godzin) - 26 zł
- przedpłata - Kurier48 (dostawa w ciągu 48 godzin) - 17 zł
Pocztą Polską- Kurier 24
- pobranie - Kurier 24 (dostawa w ciągu 24 godzin) - 26 zł
- przedpłata - Kurier24 (dostawa w ciągu 24 godzin) - 20 zł
Dostawa w sobotę
Dla zamówień złożonych w piątek do godziny 12 istnieje możliwość doręczenia ich kurierem Poczty Polskiej w sobotę - koszt 30 zł
W celu skorzystania z tej opcji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta - tel. {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm}
Firmą Kurierską DHL:
- pobranie - 26 zł
- przedpłata - 20 zł
Powyższe terminy dotyczą dni roboczych i są podane dla czasu doręczenia Klientowi od momentu przekazania przesyłki Kurierowi.
Czy towar może być wysłany poza granice kraju, w którym zostało złożone zamówienie?
Tak. W przypadku wysyłki poza granice Polski, sposób dostawy i płatności ustalane są indywidualnie. Prosimy o kontakt z naszym konsultantem {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm}.
WYMIANA I ZWROT TOWARÓW
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
1. Tak - jeśli zamówiłeś produkt bez personalizacji.
W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
2. Nie - jeśli zamówiłeś produkt z personalizacją ( grawerem, haftem, tłoczeniem itp. ).
Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in takiej, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności personalizowanych produktów).
W jakim terminie mogę zwrócić towar?
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym w zakładce "Formularz zwrotu" lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Dobrze zapakowaną i zabezpieczoną przesyłkę wyślij na nasz adres ; FHU KAMI, 36-100 Kolbuszowa, ul. J. Pawła II 4. Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki dołączyć formularz zwrotu, który umożliwi nam przelew środków na Twoje konto. Ponieważ staramy się zapewniać klientom coraz wyższą jakość produktów i usług, zależy nam na tym, by poznać przyczynę zwrotu. Będziemy wdzięczni za podanie tej informacji w formularzu. Uwaga – NIE odbieramy przesyłek z płatnością przy odbiorze.
Czy zakupiony towar podlega gwarancji?
Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku stwierdzenia wady lub usterki w dostarczonym towarze, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta przez bok@grupaeprezenty.pl. Chętnie pomożemy w dalszych działaniach i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.
Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli zamawiałeś towar "za pobraniem", zwrot zapłaconej kwoty następuje wyłącznie na konto bankowe. Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu, który umożliwi nam przelew środków na Twoje konto. Długość oczekiwania na zaksięgowanie na koncie jest indywidualną sprawą banku.
KONTAKT
W jaki sposób mogę się z skontaktować ?
Zapraszamy do pisania e-maili na adres bok@grupaeprezenty.pl lub kontaktu telefonicznego pod numerem tel {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm}.
Adres do korespondencji ; FHU KAMI, 36-100 Kolbuszowa, ul. J. Pawła II 15.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–18:00.
My ze swej strony postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa pytania.